null

Co i jak załatwić w urzędzie?

Drukuj otwiera się w nowej karcie
Obsługa mieszkańca prowadzona jest przez Wydział Obsługi Mieszkańców, w którym załatwisz sprawy w jednym miejscu, otrzymasz formularze wniosków i pomoc przy wypełnieniu, uzyskasz informacje o procedurach realizacji spraw w Kartach Informacyjnych dostępnych w Urzędzie lub on-line w portalu Warszawa 19115

Pracownicy WOM nie rozpatrują spraw merytorycznie i nie podejmują decyzji administracyjnych.

Kategorie spraw urzędowych - procedury, załączniki do pobrania


Punkt Informacyjny (w głównym budynku Urzędu):

ul. Rakowiecka 25/27
tel. 22 443 65 00
tel. 22 443 65 01

  • Punkt kancelaryjny - Stanowisko nr 17 i 18
    KANCELARIA - przyjmowanie na zasadach kancelaryjnych wszelkich wniosków, podań, pism w sprawach urzędowych, nie obsługiwanych na sąsiednich stanowiskach (19-23).

  • Dowody osobiste 22 443 63 80, 22 443 63 81, 22 443 63 82


  • Kasy

  • Karta Warszawiaka, Karta Dużej Rodziny

  • Podatki i opłaty lokalne

  • Skargi i wnioski


Punkt Informacyjny (w drugim budynku Urzędu):

ul. Wiktorska 91A,
tel. 22 443 65 02
tel. 22 443 65 03

W tym budynku załatwia się sprawy z zakresu:


W budynku przy ul. Rakowieckiej 2B załatwia się sprawy z zakresu:


Numery kont bankowych do opłat na rzecz Urzędu Dzielnicy Mokotów