null

Co i jak załatwić w urzędzie?

Drukuj otwiera się w nowej karcie

ORGANIZACJA PRACY URZĘDU DZIELNICY MOKOTÓW W CZASIE PANDEMII


Obsługa mieszkańca prowadzona jest przez Wydział Obsługi Mieszkańców, w którym załatwisz sprawy w jednym miejscu, otrzymasz formularze wniosków i pomoc przy wypełnieniu, uzyskasz informacje o procedurach realizacji spraw w Kartach Informacyjnych dostępnych w Urzędzie lub on-line w portalu Warszawa 19115

Pracownicy WOM nie rozpatrują spraw merytorycznie i nie podejmują decyzji administracyjnych.

KATEGORIE SPRAW URZĘDOWYCH - PROCEDURY, ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA


Punkt Informacyjny: (w głównym budynku Urzędu):

ul. Rakowiecka 25/27
tel. 22 443 65 00
tel. 22 443 65 01

  • Punkt kancelaryjny - Stanowisko nr 17 i 18
    KANCELARIA - przyjmowanie na zasadach kancelaryjnych wszelkich wniosków, podań, pism w sprawach urzędowych, nie obsługiwanych na sąsiednich stanowiskach (19-23).

  • Dowody osobiste 22 443 63 80/81/82

  • Zameldowanie / Wymeldowanie 22 443 63 80/81/82

  • Odpady komunalne 22 443 65 01

  • Architektura 22 443 65 19/20

  • Infrastruktura 22 443 65 19/20

  • Geodezja i Kataster 22 443 65 22/23

  • Gospodarka nieruchomościami 22 443 65 22/23

  • Budżet partycypacyjny 22 443 63 32

  • Kasy

  • Karta Warszawiaka, Karta Dużej Rodziny

  • Podatki i opłaty lokalne

  • Skarg i wniosków


Punkt Informacyjny: (w drugim budynku Urzędu):

ul. Wiktorska 91A,
tel. 22 443 65 02
tel. 22 443 65 03

W tym budynku załatwia się sprawy z zakresu:

  • Ewidencji pojazdów 22 443 65 02/03, 22 443 63 20

  • Ewidencji kierowców 22 443 63 56

  • Ochrony Środowiska 22 443 63 60

  • Zasobów Lokalowych (z wyjątkiem wykupów mieszkań) 22 443 62 70


W budynku przy ul. Rakowieckiej 2B załatwia się sprawy z zakresu:

  • Działalności gospodarczej 22 443 63 85


Numery kont bankowych do opłat na rzecz Urzędu Dzielnicy Mokotów