null

Program "DOBRY START"

Drukuj otwiera się w nowej karcie

INFORMACJA W SPRAWIE REALIZACJI PROGRAMU ,,DOBRY START’’  
 

Od 1 lipca 2021 r. zgodnie z wprowadzonymi zmianami do programu "Dobry Start" zmienią się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczenia dobry start.

Począwszy od najbliższego roku szkolnego 2021/2022, świadczenie dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych - w miejsce gminnych i powiatowych organów właściwych - zapewniając w pełni zautomatyzowany proces obsługi programu "Dobry start".

Według nowych zasad, wnioski o świadczenie dobry start będzie można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

W przypadku spraw dotyczących wcześniejszych lat realizacji Programu prosimy o kontakt z Wydziałem Spraw Społecznych i Zdrowia dla Dzielnicy Mokotów pod numerami tel. 22 443 67 67, 22 325 46 17 lub mailem: mokotow.wsz.wiktorska@um.warzszawa.pl