null

Schemat organizacyjny

Drukuj link otwiera się w nowej karcie

Podział kompetencji członków Zarządu w zakresie nadzoru nad poszczególnymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi Dzielnicy Mokotów reguluje uchwała nr1/2024 Zarządu Dzielnicy Mokotów z 6 czerwca 2024 r. w sprawie podziału zadań Zarządu Dzielnicy Mokotów Miasta Stołecznego Warszawy pomiędzy Członków Zarządu Dzielnicy Mokotów

Burmistrz Rafał Miastowski

Nadzoruje pracę:

Współpracuje z Delegaturą Stołecznego Centrum Bezpieczeństwa (CB-D-IV)

Zastępca Burmistrza Piotr Sławiński

Nadzoruje pracę:

Współpracuje z Delegaturą Biura Administracji i Spraw Obywatelskich (AO-D-IV)

Zastępczyni Burmistrza Katarzyna Potapowicz

Nadzoruje pracę:

Sprawuje nadzór nad Ośrodkiem Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy (OPS) oraz nad Instytucjami Kultury przekazanymi do kompetencji Dzielnicy Mokotów

Zastępca Burmistrza Marek Rojszyk

Nadzoruje pracę:

Sprawuje nadzór nad Ośrodkiem Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Mokotów (OSiR)

Zastępca Burmistrza Krzysztof Skolimowski

Nadzoruje pracę:

Sprawuje nadzór nad Dzielnicowym Biurem Finansów Oświaty - Mokotów m.st. Warszawy (DBFO), Przedszkolami, Szkołami i Placówkami Oświatowymi przekazanymi do kompetencji Dzielnicy Mokotów oraz nad Zakładem Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy (ZGN).