W związku z przeprowadzką nie zmienia się sposób załatwiania spraw. Wszystkie sprawy, jak dotychczas, będą przyjmowane w głównej siedzibie Urzędu Dzielnicy Mokotów w Wydziale Obsługi Mieszkańców, ul. Rakowiecka 25/27. Wyjątek stanowią sprawy z zakresu Wydziału Zasobów Lokalowych, o czym poniżej.
W pierwszym kwartale niektóre wydziały zmienią adres siedziby na ulicę Marynarską 19A.
W związku z przeprowadzką nie zmienia się sposób załatwiania spraw.
Obsługa mieszkańców prowadzona jest przez Wydział Obsługi Mieszkańców, w którym załatwisz sprawy w jednym miejscu, otrzymasz formularze wniosków i pomoc przy wypełnieniu, uzyskasz informacje o procedurach realizacji spraw w Kartach Informacyjnych dostępnych w Urzędzie.
Wszystkie sprawy będą przyjmowane w głównej siedzibie Urzędu Dzielnicy Mokotów w Wydziale Obsługi Mieszkańców, ul. Rakowiecka 25/27. Ewentualne pytania w tym zakresie proszę kierować bezpośrednio do odpowiednich wydziałów lub do WOM dla Dzielnicy Mokotów, tel. 22 443 65 00, tel. 22 443 65 01, mokotow.urzad@um.warszawa.pl
Wydziały, które zmienią siedziby, stan aktualny w linkach poniżej:
- Wydział Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy (WAB)
- Wydział Nieruchomości dla Dzielnicy (WNI)
- Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy (WOŚ)
- Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia dla Dzielnicy (WSZ)
- Delegatura Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego (ZK-D-IV)
Obsługa klientów WZL zostanie przeniesiona z ul. Wiktorskiej 91A na ul. Marynarską 19A.
W związku z tym, prosimy o kontakt:
- do 3 lutego 2023 r. - w obecnej siedzibie ul. Wiktorska 91A
- od 20 lutego 2023 r. - w nowej siedzibie ul. Marynarska 19A
W okresie od 6 do 17 lutego br. kontakt z Wydziałem Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Mokotów będzie utrudniony, za co przepraszamy.
Sprawdź lokalizację na mapie