null

Zmiana siedziby niektórych wydziałów

Drukuj otwiera się w nowej karcie

W związku z przeprowadzką nie zmienia się sposób załatwiania spraw. Wszystkie sprawy, jak dotychczas, będą przyjmowane w głównej siedzibie Urzędu Dzielnicy Mokotów w Wydziale Obsługi Mieszkańców, ul. Rakowiecka 25/27. Wyjątek stanowią sprawy z zakresu Wydziału Zasobów Lokalowych, o czym poniżej.

W pierwszym kwartale niektóre wydziały zmienią adres siedziby na ulicę Marynarską 19A.

W związku z przeprowadzką nie zmienia się sposób załatwiania spraw.

Obsługa mieszkańców prowadzona jest przez Wydział Obsługi Mieszkańców, w którym załatwisz sprawy w jednym miejscu, otrzymasz formularze wniosków i pomoc przy wypełnieniu, uzyskasz informacje o procedurach realizacji spraw w Kartach Informacyjnych dostępnych w Urzędzie.

Wszystkie sprawy będą przyjmowane w głównej siedzibie Urzędu Dzielnicy Mokotów w Wydziale Obsługi Mieszkańców, ul. Rakowiecka 25/27. Ewentualne pytania w tym zakresie proszę kierować bezpośrednio do odpowiednich wydziałów lub do WOM dla Dzielnicy Mokotów, tel. 22 443 65 00, tel. 22 443 65 01, mokotow.urzad@um.warszawa.pl

Wydziały, które zmienią siedziby, stan aktualny w linkach poniżej:


Obsługa klientów WZL zostanie przeniesiona z ul. Wiktorskiej 91A na ul. Marynarską 19A.

W związku z tym, prosimy o kontakt:

  • do 3 lutego 2023 r. - w obecnej siedzibie ul. Wiktorska 91A
  • od 20 lutego 2023 r. - w nowej siedzibie ul. Marynarska 19A

W okresie od 6 do 17 lutego br. kontakt z Wydziałem Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Mokotów będzie utrudniony, za co przepraszamy.

Sprawdź lokalizację na mapie