Wyniki postępowania
Warszawa, dnia 08.12.2022 r.
Informacja o wynikach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: Podinspektor ds. budynków mieszkalnych nr ref. 225/DOM9/22 w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
Informujemy, że wpłynęły 4 oferty. W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowało się 4 kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
W trakcie procedury naboru została wybrana kandydatka:
Agata Leszczyńska
Uzasadnienie wyboru:
Ww. kandydatka spełniła wszystkie kryteria wymagane do pracy na stanowisku: Podinspektora ds. budynków mieszkalnych. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dobrą znajomością zagadnień merytorycznych niezbędnych do pracy na ww. stanowisku. Zdobyte doświadczenie oraz komunikatywność i kreatywność gwarantują wysoką przydatność do pracy w ZGN Mokotów.
Warszawa, dnia 26.01.2023 r.
Kandydatka zrezygnowała z zatrudnienia.
DYREKTOR
ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
W DZIELNICY MOKOTÓW M.ST. WARSZAWY ul. Irysowa 19 02-660 Warszawa
Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. budynków mieszkalnych
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
• uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu lokali, obiektów, budynków, terenów i urządzeń komunalnych od osób fizycznych i prawnych;
• prowadzenie dokumentacji lokali mieszkalnych;
• prowadzenie spraw wykupu lokali;
• dokonywanie bieżących zmian w oczynszowaniu lokali mieszkalnych;
• rejestrowanie i zgłaszanie wolnych lokali /tzw. pustostanów/;
• zabezpieczanie pustych lokali przed samowolnym zajęciem;
• egzekwowanie od użytkowników nieruchomości przestrzegania Zasad Regulaminu Porządku Domowego oraz innych przepisów prawa związanych z używaniem nieruchomości;
• przyjmowanie interwencji mieszkańców oraz załatwianie skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami;
• współdziałanie z Policją, Strażą Miejską oraz innymi podmiotami na rzecz właściwego utrzymania porządku;
• współdziałanie ze Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie administrowania i zarządzania nieruchomościami;
• współpraca i nadzór nad pracą firm sprzątających;
• terminowe przekazywanie mieszkańcom aneksów, korespondencji, faktur itp. dokumentów;
• aktywny udział w programie weryfikacji sposobu wykorzystywania zasobu mieszkaniowego miasta POZNAJ SWOJEGO NAJEMCĘ;
• dokonywanie co najmniej dwa razy w roku kontroli sposobu wykorzystania lokali, wraz z określeniem jego stanu technicznego oraz stałe monitorowanie prawidłowego wykorzystywania lokali i wywiązywania się najemców z obowiązków wynikających z umów najmu,
Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2022r., poz. 530),
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
• staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy w przypadku osób z wyższym wykształceniem nie jest wymagany;
• znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; Ustawa o własności lokali; Kodeks Cywilny; Ustawa o utrzymaniu porządku i czystości w gminach; Ustawa o ochronie danych osobowych;
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird.
Wymagania pożądane:
• praca w administracji
• wykształcenie wyższe
• uczciwość, sumienność
• terminowość wykonywanej pracy
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
Praca w jednostce organizacyjnej położonej na terenie Dzielnicy Mokotów. Praca w siedzibie na parterze i na piętrze. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Budynek oraz ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta dostosowana do poruszania się wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i na terenie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe
- pakiet socjalny: wczasy pod gruszą;
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i opieki medycznej
- gwarantujemy terminowość wypłaty wynagrodzenia
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
- podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 04.11.2022r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
02-660 Warszawa ul. Irysowa 19
z dopiskiem:
Dział Kadr i Płac – Podinspektor ds. budynków mieszkalnych nr ref. 225/DOM9/22
Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres
w terminie do dnia 18.11.2022 r. do godz. 15.00